BAD UPDATE

Bloggade typ inget igår jag vet men det var fult upp! Först var jag hos Nathalie och vi hade massa och göra, vi packade massa, åkte till dansen och körde fys :P Sen så skyndade vi oss hem och köpte vindruvor och bubbelvatten på vägen, sen hemma hos mig skyndade vi oss för att vi skulle klä ut oss till spice girls och vi hade bara 2 tmmar på oss att duscha klä på oss och fixa oss för vi skulle hem till Isabel på tjejmiddag! Vi hade det jätte kul, vi åt mat sjöng singstar kolla på melodifestivalen Loreen vann! SÅ JÄVLA BRA! Sen körde vi med andra ord sen kom pappa och hämtade mig :P
Idag vaknade jag vid 10 och gick upp och åt frukost sen drog jag till mamma, just nu pluggar jag och har bakat kladdkaka MUMS! Men måste fortsätta plugga sen ska jag till dansen men bloggar ikväll om jag hinner puss!
Fekkanation!
SPICE GIRLS! Baby Spice, Sporty Spice och Scary Spice!
Kladdkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0