Goder Morgen!

Hejsan!
Har lite smått damp just nu eftersom Vampire Diaries inte kommer ut fören den 15 mars! Det kom ju liksom inte förra veckan heller!
Aja kollade på Pretty Little Liars igår, SÅ JÄVLA BRA! Fattar inte att säsongen snart är slut, det är typ bara 3-4 avsnitt kvar! OMG OMG OMG! Just nu kollar jag på Disney Channel nooooob jag vet ;)
Ska göra en kopp te, har fått jätte ont i halsen men febern är börjat gå över så det är iaf bra :D
Btw, min älskade pappa har köpt nya skor till mig och Nathalie! Vi ska ha dem när vi tränar, kärlek till dig pappa ♥
Kom ihåg att jag har ---> Frågestund <--- i det inlägget! Klicka och fråga på svara på söndag kväll! ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Linn<3

In your dreams honey. ;)

2012-03-02 @ 09:57:03
URL: http://liinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0