I'M SO SORRY

För att jag inte har bloggat men har haft fult upp! Söndags var det dans, måndags skola dans, tisdags var jag i kungsberget och det var så jävla nice! Åkte med Isabel, Louise Ö, Louise S, Ebba och Claudia! Ville att vi skulle åka mer, att man typ hade sovit där, menmen man kan inte få allt man vill ;) sen åt vi middag hos Ulrika och igår var det skola och dans och idag var jag sjuk och har pluggat! Har ju liksom so prov imorron kul... funderar på att vara sjuk och göra det på återläsningen :P kan typ inget, vi har om islam, kristendom och judendom... aja vi får se hur det blir, kan typ iaf inget.
Aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen titta på mean girls och plugga samtidigt, sen ska jag sova! eller måste få tag på Isabel först ;)
Puss
Så snygggga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0