Ligger i soffan

Idag var det skola kulkul.. Sen gick jag och Isatu till orminge och handla massa gott :) Sen drog vi hem till mig och kollade på Vampire Diaries så jävla bra! Döööör typ :3 sen pluggade vi matte eftersom vi inte har haft några mattelektioner och låg efter i planerigen men inte nu lägre ;) Och har pratat med pappa och fick reda på att man ska åka till USA den 1 april, är bara där typ en dag eftersom pappa jobbar på SAS men ändå! FETT NICE :D kommer åka till Chicago! OH MAJ GADH! Aja, kollar just nu på The Voice Sverige, det är väll kul? Men nu ska jag hämta läsk, choklad och cheez balls! Hörs senare ikväll eller imorron! Juste imorron blire ingen dans för min del eftersom vi har läsning på konfan i 6 TIMMAR! 10-16 sen vid 19-23 är det disco med konfan kommer nog bli kul på den iaf, sen kommer Nathalie sova här så vi får se, det kommer nog inte bli så mycket bloggning imorron! ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0