OMG

Kollade nyss på Pretty Little Liars det är så jävla bra! Just nu gör jag igenting, ska nog plugga lite till mitt franskaprov som jag har på torsdag! Kommer typ få F eller nåt liknade känns det som! Imorron har vi Pi-dag i skolan så vi ska ha några 5 som vi ska göra olika matteuppgifter med.. det kommer väll bli kul.. Sen ska jag iaf hem för att sen dra mig in mot dansen så det kommer nog bli bra. Idag var jag föresten på te och häng med några konfimander, det var riktigt kul eftersom man fick göra egna smycken, gjorde ett halsband ocg armband som ni kan få se imorron om ni har tur ;)
Men vi hörs imorron ska plugga och sen duscha för att sen lägga mig och sova! Sååå skööönt!
Puss
Mums! Längtar tills nästa tisdag då får jag min månadspeng! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0