Svar på frågestunden! ^^

Dilara om Frågestund!:
Vem är det du litar mest på?
Skulle du vilja flytta? om ja, vart?
Favorit färg?
Jag litar mest på min kära vän Nathalie Sundelin!
Ja! Till USA!
Vet inte, typ lila :P
anonym om Frågestund!:
Kan inte du lägga upp en video när du dansar?
Hur länge har du dansat?
Ja de kan jag väll ;)
Jag har dansat hela mitt liv men gått på tida 2 och ett halvt år :)
Linn<3 om Frågestund!:
Chips VS godis?
Insekt som du gillar? (haha euw)
Insekt som du hatar?
Gillar du mig? xp
Hur vill du att ditt liv ser ut om tio år?
Godis..
Nyckelpiga..
SPINDLAR
Ja?
Gud, typ ha ett jobb en man ett hus och kanske ett barn :D

huhuhuhu om Frågestund!:
3 bästa ligg?
5 bästa strul?
Dina kläder ifrån hollister?
varför har du bombshell?
Jag är oskuld
....
Har inga
Jag använder inte det och det vet du mycket väll ISABEL ASKERGREN!

Anonym om Frågestund!:
Är du singel? Ja
Är du oskuld? Ja
Vem är din närmaste vän? Nathalie Sundelin

Nicole Grönlund om Frågestund!:
Facebook/Blogg? FACEBOOK
Justin Bieber/One Direction? Justin Bieber
Myskväll/Disco? Vet inte, beror på :P
Mc Donalds/Burger king? GYLLENE MÅSEN!

Vad är din favorit färg ? Lila typ
Gillar du J.B ?? Ja, han ser bra ut och sjuger bra men är inte ett freak precis ;)
Puss! Btw förlåt att jag inte bloggat, ni får ett inlägg under detta om mer information!


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Men åh, jag skojjade ju! Haahha!



Bah: ja? hahhaha, karrrrrrro. <3

2012-03-09 @ 11:25:24
URL: http://liinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0