Tidsfördriv

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Just nu; T -shirt och trosor
Vad använder du just nu för skor: Brukar välja mellan converse, uggs och hunters
Favoritfärg på kläder: Svart, vitt, grått, rosa och blå

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och Dante
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Isatu
Du gick på stan med: Fannie och Isabel
Skällde på dig: Mamma?

Senaste
Låt du hörde:
Breakeven
Film du såg: Mulan 2
Mat du åt: Ribs och pommes
Kram: Nora tror jag
Puss: Dante
Fest: Jaa du?
Känslan: Trött och seg
Ilska: Att jag blev sjuk
Resa: Norge
Glädje: När jag dansade
Dröm: Tror det var nåt om dansen (like always)
Boken du läste: Vet inte, tusen gånger starkare?
Personen du träffade: Nora
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Pappa
Gången du åt en 7-eleven korv: typ 3 år sen...
Gången du var utomhus: Några timmar sen
Gången du sov: Imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 8 och 1 halvt år sen typ..
Saken du köpte:
Mat

Om dig

Namn: Karolina
Ålder: 15
Smeknamn: Karro och Kakan..
Syskon: 2
Sysselsättning: Vänner och dans
Bra egenskaper: Vet inte..
Dåliga egenskaper: ?
Linje/klass: 8C3 Internationell.
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Grågröna
Skostorlek: 38-39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0