Tja mannen!

Har inte orkat blogga, men igår var jag i skolan hade vanliga lektioner tills efter lunch för då hade vi Pi-dag efter som det var den 14 mar (3.14) fett noobigt men aja det var helt okej eftersom vi fick ha 5B och göra övnigar med dem. Sen åkte jag hem, badade Dante åt för att sen dra vidare till dansen. Det var som vanligt på dansen lite uppvärmning sen körde vi coaching så inget speciellet där heller, när jag kom hem åt jag först ungspannkaka och sen duschade jag och hoppade i sängen, var as trött!
Idag började jag med att plugga franska (hade prov idag gick skit) sen drog jag mig åt skolan för att köra dans på gympa, det var bugg osv. Sen åkte jag till tandläkare och fick höra att man ska få tandställning kulkul.. aja sen var jag i skolan hade prov slöjd osv sen kom jag hem och har för det mesta pluggat och mailat lite om sommarjobb, får väll se om det nappar ;) aja ska plugga engelska nu, hahha värsta inlägget :p See yaa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0